Internetowy sklep znajdujący się na stronie internetowej pod adresem b2b.toma.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

Dokonywanie zakupów w naszym sklepie oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. (Dz.U. nr 22 poz.271).

Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkie osoby dokonujące zakupu w internetowym sklepie b2b.toma.com.pl .

Nasz sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

WŁAŚCICIEL

Sklep internetowy, działający pod adresem b2b.toma.com.pl , prowadzony jest przez TOMA Sp. z o.o. , z siedzibą w Wysogotowie, 62-081, ul. Szparagowa 10, NIP 777-21-94-812, www.toma.com.pl.

OFERTA

TOMA Sp. z o.o. zamieszcza swoją ofertę na stronie sklepu b2b.toma.com.pl .

Podane w sklepie ceny są cenami brutto. Nie zawierają jedynie kosztów wysyłki.

Cena podana na stronie b2b.toma.com.pl w chwili składania zamówienia przez klienta, jest ceną wiążącą i ostateczną.

Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiona jest na stronieb2b.toma.com.pl , po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.

Sklep Internetowy b2b.toma.com.pl zastrzega sobie prawo do dokania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.

b2b.toma.com.pl dokłada wszelkich starań aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów. Błędne dane nie stanowią jednak podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

DANE OSOBOWE

Sklep ogranicza wykorzystywanie i zbieranie informacji o Klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. adresy poczty elektronicznej, dane osobowo-adresowe.

Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim i służą do realizacji zamówień oraz informowania Klientów o oferowanych przez sklep nowych produktach.

Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

b2b.toma.com.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania danych osobowych w celach marketingowych.

REJESTRACJA

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, należy się zarejestrować - podając najpotrzebniejsze dane do wysyłki i potwierdzenia zamówienia.
Użytkownik już zarejestrowany, może dokonać zakupu po uprzednim zalogowaniu się, wpisując nazwę użytkownika podaną przy rejestracji oraz hasło.

ZAMÓWIENIA

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ JEST MOŻLIWE DOPIERO PO ZATWIERDZENIU PRZEZ OBSŁUGĘ STRONY PODANYCH DANYCH KONTAKTOWYCH.

Zamówienia są przyjmowane przez stronę b2b.toma.com.pl przez 7 dni w tygodniu.

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z wiadomością potwierdzającą odnotowanie zamówienia w sklepie.

Przyjęcie zamówienia rozpoczyna się w momencie złożenia w naszym sklepie zamówienia i potwierdzenia tego zamówienia przez sklep b2b.toma.com.pl mailem zwrotnym.

Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży przez sklep Internetowy jest dzień odbioru przesyłki przez Klienta.
Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i zaproponować mu następujące sposoby realizacji zamówienia: (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Istnieje możliwość wycofania (anulowania) zamówienia lub zmiany danych do wysyłki. Zamawiający może wycofać zamówienie drogą e-mailową lub telefoniczną.
Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane.

ZWROT TOWARU

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.

Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub jego części.

Zamówienie można odesłać na adres TOMA Sp. z o.o., ul. Szparagowa 10, 62-081 Wysogotowo, w ciągu 10 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą.

Nie przyjmujemy zwrotu zamówionych towarów przesłanych do nas jako paczka za pobraniem lub przesyłka kurierska płatna przez odbiorcę.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku zwrotu towaru koszt wysłania i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

REKLAMACJE

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli po otrymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośredniu w firmie TOMA Sp. z o.o.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy firmą kurierską, klient jest zobowiązany spisać protokół zniszczeń w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy przez Pocztę Polską, klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adresem TOMA Sp. z o.o., ul. Szparagowa 10, 62-081 Wysogotowo. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę otrzymaną z produktem.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie b2b.toma.com.pl , które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta.